Güvendiğin dağlara kar yağmışmış niye ya,

Dağlara güvenmek var işin ucunda

Güvenmiyorum kendimden başka bir insanoğluna

Varsa yoksa kendimden fayda var bana

Söylediklerini bir kefeye yaptıklarını bir kefeye

02 Şubat 2012
delidivane
Dağlar sıralanmış, sağıma bakıyorum dağ, soluma bakıyorum dağ.

Kar ise üzerlerini örtmüş üşümesinler diye, bembeyaz bir battaniye gibi. Göğe bakıyorum, ağlamaklı lacivertlerin en koyusu. Dağ kenarlarındaki ovalar ise yemyeşil…

24 Kasım 2009
sinestezi
kaçkar

Evet, nerede kalmıştık. Sabah erkenden kampı topladık katırlara yerleştirdik. Ufak bir sırt çantası aldım yanıma ve yola koyulduk. Başımıza daha ne gelecek tam bilmiyoruz. Keyifli bir yürüyüş başladı sıcak bastırdı aşağıya doğru yürüyünce... Tekrar Yaylalar köyüne indik ama bu sefer değişik yöne saptık. Sıra sıra, dizi inci gibi ilerliyoruz. (Meğer bu iyi günlerimizmiş) Kamp yerine az kaldığını söylediler. Bende arkadan geliyorum çiçek böcek inceliyorum. Bir baktım bir akarsu hemen botları ve çorapları çıkardım ayakların hali kalmamış zaten pişmiş sıcaktan. O buz gibi suya girdim. Hayatımda böyle güzellik görmedim. O serinlik tüm vücudumu kapladı hatta soğuktan sızladı ve müthiş bir dinlenme keyfi yaşadım. Sonra tekrar bot giymek zor olmadı. Kamp yerine ulaştığımda; yine çantalar gelmiş, bir çok kişi kampı kurmuş sohbet ediyorlardı. Kamp yeri tuhaf biraz tuhaftı bana göre. Her yeri yüksek dağlarla çevrili, ne tarafa gideceğiz diye düşündüm. Her taraf çıkılması imkansız gibi görünüyordu bana...

27 Haziran 2008
mavideniz

Evet, zirvede yapmıştım. Tabi zirveye gelene kadar çoook zorlanmıştım. Sabah ilk saatlerde Dilberdüzü'nden tatlı bir eğimle yükselmeye başlıyorsunuz. Biraz sonra karşınıza bir set geliyor işte orada küçük bir mola veriyorum. Fotoğraf çekeceğim ama o bile çok zahmetli. Grup ile ara çok açılmaması gerekli tabi ki objektifleri çıkar vs… Koca makine şimdiki gibi dijital makine yok o zaman. Böyle bir manzara kaçmaz dedim ve çektim bir kaç poz… Bakalım nasıl çıkacak diye endişe ediyorsun tabi…

04 Haziran 2008
dağlar kaçkarİlk kez dağlarla tanışıklığım 1993’te oldu. Değişik bir serüvendi. Kırları, yeşili doğayı severdim. Olaya dağcılık olarak bakmamıştım doğrusu. İstanbul’da yaşarken bir tur şirketinin Karadeniz gezisi üzerine başvurdum. Oh ne güzel tepelerde yaylalarda dolaşacaktım. Doğru dürüst bilgi vermediler sadece bir liste tutuşturdular elime. Tuhaf geldi açıkçası. İçinde neler yoktu ki şapkalar, yün bereler montlar güneş kremi vs… bir türlü tam olarak anlamamıştım Temmuz'un sıcağında bu kadar tezat şeyler. Neyse büyük bir şevkle malzemeleri toparladım. Bot, bir dandik sırt çantası, iğrenç gres yağı gibi konserveler (aç kalırım diye her öğüne en büyüklerinden aldım), kahvaltılık bere, vs…