Hayali Köpeğimiz Hakstıbıl Ve Ben...

animasyon,bengi gençer,çizim,evcil hayvan,köpek,resim,yürüyüş 
 
Yürüyüşe çıkmaya üşendiğim için bir süre önce Yusuf bana hayali köpeğimiz Hakstıbıl'ı getirdi. Nasıl sevindim anlatamam! Artık hemen her gün Hakstıbıl'la parkta dolaşıyor, birlikte markete gidiyoruz. Aslında O'na tasma takmak istemiyorum ama başka köpeklere denk geldiğimizde zaptetmekte zorlanıyorum..
 
animasyon,bengi gençer,çizim,evcil hayvan,köpek,resim,yürüyüş
 
 
 
Yürüyüşe çıkmaya üşendiğim için bir süre önce Yusuf bana hayali köpeğimiz Hakstıbıl'ı getirdi. Nasıl sevindim anlatamam! Artık hemen her gün Hakstıbıl'la parkta dolaşıyor, birlikte markete gidiyoruz. Aslında O'na tasma takmak istemiyorum ama başka köpeklere denk geldiğimizde zaptetmekte zorlanıyorum..
bengigencer
bengigencer
01 Mart 2010
Bu yazarın ‘İlham Perim’ başlıklı yazısı da ilginizi çekebilir.

Bu Yazıyı Beğenenler

Serkan Aygören
Alabegüm

Okur Yorumları

Serkan Aygören - 01 Mart 2010 12:42
Serkan Aygören
çok şirinmiş Hakstıbıl da hyaaa...

haydi bakalım 10 puanlık uzman sorusu. Hakstıbıl kimin ismiydi aslında? =P
İKİSEKİZ.COM - Fotoğraf çekilir =)
delidivane - 01 Mart 2010 17:18
delidivane
Ben bi komedi dizisinden hatırlar gibiyim ama tam çıkaramıyorum ya
AşıkLarın Şeriatıda Allah'tır, Mezhebi de...
Alabegüm - 01 Mart 2010 18:38
Alabegüm
ıspanağı ve gazozu çok seven, sık sık küçük mübaşir'den şüphelenen ama her bölümün sonunda yaşananlardan bir ders çıkarıp küçük mübaşir'e gazoz ısmarlayan harvard mezunu hukukçu.
Adliye onunde kibrit satarken hakim hakstıbıl ile karşılaşan ve hakim hakstıbıl'ın evlat edindiği 6,5 yaşında (11 de olduğu oluyor) 32 cm boyuyla guinness rekorlar kitabına" insana benzemeyen mahluk " olarak girmiş (03.03.2006 gunu yayınlanan bolum) şirinlik muskası şirketin maskotu insan...
Bunlar hakim gregori hakstıbıl ile mişigında yaşar ve surekli olarak peşlerine düşen kötü kalpli "binbir surat" cek binbır ile her hafta kahramanları oldukları masallar yaşarken hayattan dersler çıkarırlar, dersler verirler. Şahane bişidir =))
Tamu - 01 Mart 2010 18:47
Tamu
:D hayali bile güzel.............
Serkan Aygören - 02 Mart 2010 00:46
Serkan Aygören
ya o şei ben hatılamıom her yerde bu çı9kıor. Oysaki Bill cosby'nin dizisindeki soyadı hakstıbı ldeğil miydi?
İKİSEKİZ.COM - Fotoğraf çekilir =)
rahmi celik - 02 Mart 2010 03:13
Default Avatar
bir ilk okul şarkımızdı bir zamanlar aklıma o geldi

sopadan taştan kormaz
yabancıyı bırakmaz
benim cici köpeğim
hav hav hav
evimi bekler köyümü bekler. r.ç.
delidivane - 02 Mart 2010 08:41
delidivane
evet serkan hatırladığın doğru canım bende onlardan bahsediyorum
Bill Cosby as Dr. Heathcliff Huxtable dır.
AşıkLarın Şeriatıda Allah'tır, Mezhebi de...
Serkan Aygören - 11 Mart 2010 11:24
Serkan Aygören
hehe sağ kolonda dnek geldikçe sevesim gelior hayali köpüşü :D
İKİSEKİZ.COM - Fotoğraf çekilir =)
hinata996 - 10 Nisan 2010 18:45
hinata996
Ne boyası kullanıyorsunuz?
~miku~
bengigencer - 11 Nisan 2010 20:39
bengigencer
hinata996, burdaki çizimi kağıt üzerine kurşun kalem ve photoshopta digital renklendirme ile yapmıştım :)
www.bengigencer.com
zifiribirhatun - 24 Aralık 2013 21:15
zifiribirhatun
çok güzelmiş...pozitif :)

üye olun, siz de katılın