İlham Perim

bengi gençer,çanta,çirkin,peri
 
İlham perim konsantrasyonumu çantasına koymuş, almış başını gitmiş. Kızdım biraz, çirkin çizdim önce… Sonra iyiden iyiye küsmesin diye değiştirdim kafasını.
 
bengi gençer,çanta,çirkin,peri 
bengigencer
bengigencer
23 Ekim 2009
Bu yazarın ‘Akşam Yemeği - Dışarda Yemeye Hevesli Olmak’ başlıklı yazısı da ilginizi çekebilir.

Bu Yazıyı Beğenenler

Default Avatar
Default Avatar
Default Avatar

Okur Yorumları

Serkan Aygören - 23 Ekim 2009 10:43
Serkan Aygören
kaç yaşında bu peri? =)
İKİSEKİZ.COM - Fotoğraf çekilir =)
muratmoon - 23 Ekim 2009 10:50
muratmoon
kalemi tutuşu birazcık agresif sanki :D tırstım :D
Gülmek için sebep aramayan şahsiyet
delişey - 23 Ekim 2009 10:50
delişey
ne yalan söyleyeyim her çiziminizi gördükçe kıskanıyorum:)) öyle güzeller ki:)
( İnsandır, insana her haltı yapan...)
delidivane - 23 Ekim 2009 10:53
delidivane
Elinde kalemi sıkı sıkı tutuşuna bi bakar mısınız? =)

Annemle bir resmim vardı 4 yaşlarındayım ve para var elimde aynı böyle sıkmsıkı tutuyorum :))) biri alır endişem varmış herhalde :))
AşıkLarın Şeriatıda Allah'tır, Mezhebi de...
emel serin - 23 Ekim 2009 20:53
emel serin
E, peride olsa onunda bir ruh hali var ama değilmi?
Biraz anlayışlı olalım...
Sevgili bengigencer kızımın küçükken bir yakınımızın düğününde,
çekilmiş bir fotoğrafı vardı elinde fıstık pöşeti...
O, fotoğrafı gördükçe fıstık poşetini isterdi fotoğraftan,
Ağlardı bide=)))
O anımı hatırlattı çizimin bana çok şeker...
Ellerine sağlık...

Sevgiyle kal...
Ya yaşamak için sev! Ya sevmek için yaşa!
lyra7 - 24 Ekim 2009 16:18
Default Avatar
kıskançlık konusunda delişeye katılıyorum sevgili bengi ama tabiiki bu negatif bir kıskançlık değil hayranlıkla izlemeye katkıda bulunan bir duygu. tebrikler.
D.T
hinata996 - 29 Ekim 2009 15:39
hinata996
benim ilham perim olur olmaz yerlerde geliyor bende eğer yazıysa bi yerlere not alıyor , çizimse hemen okul sırama çiziveriyorum :D
~miku~
delidivane - 29 Ekim 2009 15:51
delidivane
sıranın resmini çek =) notlarıda birleştir..
AşıkLarın Şeriatıda Allah'tır, Mezhebi de...
lyra7 - 29 Ekim 2009 16:02
Default Avatar
bencede iyi fikir :=)
D.T
hinata996 - 31 Ekim 2009 18:27
hinata996
notları birleştirmek mümkün ama sırama çizdiğim resimler ondan sonraki gün öğlenciler tarafından silinmiş oluyor :D
~miku~
lyra7 - 31 Ekim 2009 18:48
Default Avatar
yanına silmeyin diye not yaz . :=).
D.T
Selmaa - 08 Mart 2012 01:01
Default Avatar
Slm,ben cok zekı degılım cokda aptal bırı degılım,sıze bı fıkır sunmak ıstıyorum,ılham perınız yazı yazıdırıp resım cızdırıyosa bunu oglencılere fırsat vermeden kagıda doksenız bence cok guzel olur,hem bız bılgılerınızden dusuncelerınızden faydalanırız hemde sız begenı toplarsınız;)nasıl fıkır ama?
the life - 08 Mart 2012 18:36
the life
sıraya çizmenin keyfi ayrı oluyor ama ya, ama bence de deneyebilirsin=)
!!!!!!!!
masum Örnek - 26 Eylül 2012 12:51
masum Örnek
Haydi o zaman içimizdeki çocukları serbest bırakalım...Özgür ve mutlu olsunlar resim çizmeye...

üye olun, siz de katılın