Bazi Gerçekler Hiç Degismez – Mürselat Suresi, Günes Ve Deve Hörgücü

9
115

Mürselat suresinin 32. ve 33. ayetleri ve gasiye 17. ve  araf 40. ayetlerinin analizi

Mürselat 32. ayet gerçekten o kösk gibi kivilcimlar saçar

Mürselat 33. ayet o kivilcimlar sanki sarimtirak bir halat/ bir deve kervani/ bakirdan bir ip gibidir. gasiye 17. ayet bakmiyorlar mi o deveye nasil yaratildi.

Araf 40. ayet Ayetlerimizi yalanlayanlara ve onlari kabul etmeyi kibirlerine yedirmeyenlere göklerin kapilari elbette açilmaz ve deve igne deliginden geçinceye kadar onlar cennete giremezler biz suçlulari iste böyle cezalandiririz.

Gerçekten de deveden alinacak ibret pek çoktur. Bilim adamlarinin günesteki termonükleer reaksiyonlari (patlamalari) incelemesi sonucunda; püskürme ile yükselen ve fezanin (uzayin) derinliklerini aydinlatan korkunç alevlerin isinlari yanan bir  sarayin etrafini aydinlatmasi gibi her bir alevin 4.000.000.000 km2’ye (4 milyar kilometre kare) varan bir alani aydinlattigi tespit edilmis. Söz konusu bu alevlerin ÇIFT HÖRGÜÇLÜ develere benzedigi ifade edilmektedir.

ÇINEL uzayin derinliklerinde izlenen bu dev alevlerin ALMAN kaynakli MEYERS HANDBUCH ÜBER DAS WELTALL isimli kitapta kare kare yer aldigini ve bu karelerde yer alan alev resimlerin ÇIFT HÖRGÜÇLÜ develere benzedigini ifade etmistir.

Çagimizda uzayi tarayan dev teleskoplarin daha dün görebildikleri günesten uzaya firlayan saray gibi dev alevlerin deve sürüsüne benzedigi gerçegini yüce Kuran-i Kerim 14 küsur asir öncesinden herkesin anlayabilecegi bir sekilde tarif etmis bulunmaktadir.

(not: Bu resimleri kitapta sahsen gördüm.)


DEVE= GAMMA DALGASI

 

Buradaki dalga çift hörgüçlü bir matris dalga mekanigine ARDIS grafik edilirse egri boyunlu bir deve grafigi saklidir:  bu grafigin özgün adi =gimmel=cemel=gamma=deve= dalgasidir

camel= devenin ebcedi degeri olan 3+40+30= 73 ün determine yazilmistir.

not: bunlari Kuran’dan ve diger kitaplardan aldim ve onlari sizlerle paylasmak istedim.

 

Emperyalizm dünya insanlarini açlikla harple terbiye edip kendine böyle bagli tutar.

Allah, insani yaratinca “Ben sizin rabbiniz degil miyim?” demis. Insan “evet” demis hemen terbiye etmis. Ama insandaki nefis ayni soruya “sen sensin, ben de benim” gibi bir laubalilikle Allah’a kafa tutmus. Nefis inadini sürdürünce nefse agir gelen her cezayi vermis olsa da nefisler inadinda sabit kalmis ve Allah nefsi açlikla terbiye edince nefis o zaman terbiye olmus “evet, sen benim rabbimsin” diye pes etmistir.

Iste siyonlar insanlara bu yolu deniyor ve basariyor. Mülkü özellestirme yoluyla tapusuna aliyor ki her insan ona muhtaç olsun ve insanligin bu seytani oyunla imanlarini felce ugratiyor derim.

Selamlar r.ç.

 

9 YORUMLAR

  1. tesekkürler sayin hocam.
    kitabin resmini vermissin onu arayip bulacagim, ben bu deve resimlerini baska bir kitapta görmüstüm bu günes püskürmeleri aynen çift hörgüçlü deve sekline ve deve sürüsünede benziyorlardi simdi bu kitabi piyasada bulursam onuda satin alacagim.
    selamlar ve tesekür ederim.r.ç.

  2. tarih boyunca hep patronlar devlet olunca onlar sosyal adaletli yasamayi bilmediler bilemezler beceremediler ve beceremezler çünkü Allah bir gögüste iki kalp yaratmadim diyor iste bu yüzden beceremezler becermeleride mümkün degildir.

    patron sinifi hem kendi çikarini hem halkini düsünmez ve düsünemez halkta hem patronun çikarini hemde kendi haklarinin nasil olacagini onlarda düsünemezler çünkü Allah bir gögüse iki kalp vermedim diyor yani bu yaratilisa terstir diyor.

    ve bu isler zorlamayla harple dayaklada olmuyor onun için bes bin senelik bu insanlik tarihinde bu insanlar bes bin savas yapmislar bu neyin savasidir dersek hep sahsi çikar savaslaridir deriz.

    onun için hiç bir patron isçim kazansin diye bir is kumaz hiç bir isçide patron kazansin diye onun isinde çalismazlar çünkü bir gögüste iki kalp yoktur derim ve diger ahlaki degerler ikinci planda kalirlar önce biz bu patronluk ve isçilik bu kölelik ahlakini iyi taniyalim bu yolu topluma açalim gerisi sonra gelir.

    çünkü bir gögüste iki kalp yoktur ki onlarda aranan güzel ahlak olsun diyebilelim . r.ç.

  3. "patron devletimi halkin sosyal devletimi gerçek olan hak yoludur."

    eger biraz dikkat edersek görülecektir ki patronlarin devleti milleti vatani dini imani olmaz çünkü onlarin paralari dinleridir ve vatanlaridir paralarini alir onunla her yere yerlesir is kurar onun milleti ve vatani orasi olur çünkü onlarin kendileri kendilerinin devletidir ve ilahidirlar bulunduklari yerin halkida onlarin daimi köleleridirler bunun kurali ve yasasi budur.

    ve çünkü harbide is kaynaklarinida hep onlar hazirlarlar ve onlar durdururlar ve bu sekilde hem is kaynagini açarlar ve ayni zamanda dünya nüfusunuda dengesinde tutmaya çalisirlar bu ölümlerle insanlarin nüfuslarinida kendi kontrollarinin altinada alirlar.

    iste patron devleti ve onun halki olmak budur kapitalizim budur bu durumlar komonizimlerde bile yoktur çünkü para babasi kimlerse kural ve kanun koyucuda onlardir iste siyonist sistem kralligida budur eger insani olan sosyal devletler dünyada kurulursa bu sinsi ve açik oyunlar temelinden yikilip bu oyunlar bozulmus olur ki iste o zaman para babasi bu patronlar degil halkin sosyal devleti olur.

    ve bu sekillerde milli ortakliklar sistemleri kurulmaya baslar patronlar sinifi dünyadan kalkar her fert olarak siradan birer vatandas olurlar devlet milli olan bu sermayesini daima halki için onlarin insanlik haklari için ortaya koyar ve orada halkin müsterek gücü onlarin demokrasileri olur orada patronluk ve kralliklar ruhbanlik ve kölelikler olamaz ve milli devletin parasi halkin elinde yönetiminde isletilir ve o para orada bir mala dönüsür.

    zaten mali üretende her zaman onlardir ve orada o para mala dönüsür o malda karsiligi bir mal olarak paraya dönüsür ve o para devletin olurken malda halkin mülkiyeti olur iste orada hiç kimse üstünlük sifati tasiyamazlar yani misalen her biri bir mehmetçik olurlar demektir derim bu durum sürekli devam eder iste esitlik ilkesi budur halk mal zenginidir ürettigi kendilerinedir sosyal devlette para zenginidir ve o devlet o halkinin özel mülküdür.

    o kisilik degildir onun medeni olan kanunlarinida onun kendi milleti yapar filan yerlerden özel ismarlama olan siyon kanunlari gelmez orada halkin sözü kanundur o devletin milli kanunlarini artik o millet kendileri için kendileri yaparlar ve kanunlari patronlar yapmazlar çünkü orada patron yoktur halkin bütünü patrondur bu haklarida onlara öncelikle Allah vermistir bu insanliga.

    mesela sura suresinin 36. ve 38. ayetleri bunu haber veriyor anlayanlara bu yolu gösteriyor bu insanlara din onlarin rehberleri olur filan kisiler degil ve onlarda orada sonsuza kadar mutlu ve huzurlu ve korkusuzca insanca yasarlar iste islam dini ve hukuku ve devleti inanci ve onun insanlik serefi ve seriati ve ahlaki budur.

    orada ne halk patronlar bize is kuracaklar diye beklemezler ve orada halk ne issiz nede malsiz ve nede parasiz kalmazlar israfta etmezler lüks yoktur orada yani siyonlarin kanunlari islemez orada lüks yarat lüks yasa kanunuda dünyadan silinip atilir her sey milli ve insani müsterek bir haktir ve hak olur orada derim.

    iste bunun formülüde sudur.

    1- senaryo üret 2- projenizi milletçe yapiniz. 3- ise göre elemanlarinizi yetistiriniz.
    4-ve uygulayiniz. 5- bunun sahipleri halkin bütünü olurlar ve mutlu kutlu insanlar olarak ebediyen yasarlar ve Allahada tesekkür ederler derim ve istenirse bu meselede böyle çözülür ve gerçek demokrasi ve gerçek cumhuriyette ancak böyle yasanir ve geriside yalandir derim. r.ç.

  4. insanin kullandigi egemenlik ilkelerin egemenligi olacaktir.

    bu kisilerin özel egemenligi degildir.

    kisiler bu egemenliklerini ancak emaneten ve vekaleten kullanabilirler.
    mesela bir mahkeme hakime emanettir bir devlet baskani milletinin bir memuru olarak vekaleten o devlette ona emanettir ve o orada oda bu egemenligini bu sartlara göre kullanir onlar bu egemenligini keyfine göre degil eger keyfi olursa onlar zulümcülerden olurlar deriz.

    ve seytan kendi rabbine nankörlük etmistir isra suresinin 26. ve 27. ayetleri bunu sergiler demekki her insan ve her mahluk birer emanetçidirler emanete ihanet etmek Allaha nankörlük etmektir oldugu görülürki buda toplumun insanlik serefine ve onlarin insanlik haklarina ihanet olur deriz.
    mesela kasas suresinin 5. ayetinde. biz istiyoruzki yer yüzünde ezilip horlananlara bagista bulunalim onlari önder yapalim onlari mirasçilar haline getirelim yer yüzünde onlara imkan ve kudret verelim.

    . diyor hepimize yüce Allah iste buda bu insanliga bu itilip kakildim horlaniyoruz diyenlere bu ayetler ve bu görevlerde bu insanliga kutsal bir emanettir ve ona ihanet edersek cezamiz tabiiki çok agir olur demektir ve ölçüler açik sekilde ortadadir derim. r.ç.

  5. ISLAMIN YÜCE DAVASI NEDIR.

    kurandan takibe alirsak islamin yüce davasi bütün insanligin insanlik haklarini bilmeleri ve onu almalaridir çünkü bilmeden bir sey alinmaz ve onun mücadeleside verilemez onun için insanligin insanlik haklarini bilmesi ve onu yasamak için ne pahasina olursa olsun ne gerekiyorsa onlari yaparak bu haklarini kazanmak ve onu yasamak ve yasatmak davasidir derim..

    onun için islamin temel davasinin konusu namaz kilmak oruç tutmak hacca gitmek zekat vermek türban baglamak çarsaf giymek burkalar giymek peçe takmak sarik sarmak sakal birakmak cübpe salvar giymek elinde asa tasimak meselesi hiç degildir.

    islam dininin temel davasi her insanin hakki olan ve Allah vergisi olan ve Allahin onlara bir lutfu olan bütün insanlik hak ve hürriyetini serefini bilerek ve buna inanarak gönülden yasamalaridir ve onu yasatmalaridir eger bu haklarini kaybetmislerse ve gasp etmislerse onlarin elinden bu haklarini mutlak almaktir ve onu gerçek sahiplerine vermektir ve bunlari almak için ve kazanmak için ölümüne dahi olsa bu ugurda caniyla ve maliyla mücadele etmektir.

    yani kuranda görülen ve asrimizdada olan EBU LEHEPLERE firavunlara siyonizme ve vahsi kapitalizme karsi ve Allah rizasini kazanmak için vede insanlik haklarimizi bunlarin ellerinden alip ve bu sistemide kökünden kurutup insanca yasamak için bu zulümcülere karsi mutlak cihat etmek ve savasmak gerekir derim.

    iste bu kuran bunlari anlamak için bunlari hayata geçirmek için ve bunun geregini yapmak için bunlarin dersini bu kurandan alabilmek için bu kuran okunur derim eger bunlari ögrenmek için ve bu haklarimizi yasamak için bu kurani okumuyorsak o müminlerin o insanlik aleminin bu konuda hiç bir bilgisi yok ve böyle bir hak davalarida yoktur demektir.

    iste bu kuran bu insanlik alemine bunlarin ögüdünü ve dersini veriyor eger bunlari kabul etmiyorlarsa onlar köle dogup köle kalmaya ve öyle yasamaya gönülden razi olanlardir ki iste Allah mümin olan ve insan olan biz kullarinda bu gibi nankörlügü görmek istemedigini de bu kuranda açiklar ve Allahin insanlikta görmek istedigi ebu lehepler gibilerine firsat bile vermemektir bu tip eskiyalarin ve onlarin kurduklari insanlik disi sistemlerinin kökünü kurutmaktir ve Allahin verdigi nimetlerini insanlik arasinda esit hale gelene kadar paylasmaktir ve sulh içinde huzur içinde güvenlikler içinde insanca yasamaktir.

    iste bu kutsal nimetlerini bizlerin üstünde görmek isteyen Allahtir ve islam dininin temel davasi budur ve bu dava buradan baslar iste Allahin verdigi bu islam dini bu kuran bu dogrulari almayi ve bütün yanlislari terk etmeyi bu insanliga ögretiyor iste bu kuran bunlari anlamak için bunlari yasamak için bir ders kitabi olarak okunur ve insanlik hak ve serefini ondan ögrenmek her insanin hakkidir ve kulluk ve insanlik görevleridir bunu yasarken yapmayanlar hesap günü Allaha her insan ve her toplum bunlarin hesabini özel olarak Allaha verirler derim ve bunu bu kuran haber veriyor ben sadece bir yol açtim çalismak ve geregini yapmak insanligin isidir ve onlarin yani hepimizin bir insanlik görevidir ve ayni zamanda Allaha olan bir kulluk görevleridir ve onun için göklerden bulutlar arasindan Allah ve melekleri gelecek ve mehti gelecek isa gelecek diye beklemek ham hayaldir ve aptalliktirda derim. r.ç.

  6. ALLAH KURAN DEVLET INSAN VE DIN

    eger dikkat edilirse kuranin davasi öyle sanildigi gibi sadece ona inanip inanmama davasi degildir gerçek hayatta karsiligi olmayan teoleji felsefi kelami ruhani bir tartisma degildir bu kuran gerçek hayatin sorunlari ile ilgilenen yoksullugu yolsuzlugu ve kimsesizlerin ve çahil birakilmislarin durumu ve aç sabahlayanlarin halini kendine misyon belleyen bir davadir.

    insanlar tarafinda bir sura meclisi ile belirlenen bir kamu maasina razi olmak yetelidir firsatçilik yapip harun gibi dindar gelip karun gibi zengin olup ölmek seklide degildir.

    kuran mal mülk biriktirenleri daima elestiriyor onlari kiniyor bunlardan fazla gelirlerimizden temizlenmemizi istiyor ve fazlasini ihtiyaç sahiplerine dagitiniz diyor bakara 219. ayette.

    ve hepsi bende olsun hepsi devlette olsunda demiyor hepsi toplumun elinde ve esit usulde olsun ve israfta edilmesin diyor ve mülk Allahindir diyor her insan ona esit haklarda ortaktir diyor iste insanlardan Allahi istedigi ölçü budur kuranda insanliga anlatilan da budur öyle siniflandirilmis toplum ve onlarin arasinda aslar ve üstleri kuran istemiyor ve Allah üstünlük takvanizdadir diyor sinif çekismelerini Allah istemiyor bunlar insanlarin arasinda kin ve nefreti doguruyor ve insanlarin arasinda derin yaralar uçurumlar oluyor.

    iste bunlar yok edilmesini her seyin dengede olmasini Allah her insandan istiyor kisisel dev yatirimlari degil toplumsal olan ortakça olan dev yatirimlarin olmasini Allahin mülkünü hakca paylasilmasini istiyor bunuda sosyal milli devlet sekli yapar yapmalidir deniyor yani adem bir adem kisi tek basina bütün dünyanin agasi veya bütün fabrikalarin ebedi sahibi patron olamaz olmamalidir deniyor her sey milli müsterek ve insani ortaklik içinde olmali esitlik saglanmalidir deniyor emek esit emek mal esit mal dendesi kurulmalidir bu dengeleride insanlar bulup onu kurmalidir deniyor ve isler ona göre koordine edilmeli bunu milli hukuk devleti yapmalidir deniyor.

    mülk devletin degil halkin olmalidir deniyor ve Allahin ve devletin mülkünü bir takim zenginler yaratilip bunlar tagutlastirilip onlarin varligina birligine baglanilmamali ve onlari tagutlar yapmamayi Allah istiyor ve her insanin gönlü ve ahlaki ve vicdani bunu istiyor iste islam dini budur onu veren Allahtir ve onun mali bütün insanlarin ortak malidir ve bu mal bu insanliga kutsal olan bir emanettir onu israf etmeden kullanmalarida gene Allahin emridir bunlari yapmayan insanlar insan olamazlar çünkü emirler ve ölçüler ortadadir deriz r.ç.

  7. VAHSI KAPITALIZM SISTEMDE DÜNYA SÖYLEDE YÖNETILIR

    fakir birakilan insanlar için sosyal güvenlik agi en iyi ihtimalle yasamsal düzeyin üstüne çikarilmaz sadaka düzeyinde halledilmeye çalisilir.

    yoksullar vatan için kahramanca ölmelidirler onlar savasirken ölmeyipte evlerine dönerlerse asgari üçretten fazlasini hak etmezler çünkü onlari alin yazilari ve kaderleri budur ilahi taktirleri böyledir.ve bu böyle kabul edilir.

    emek ve ücret asgari ücret esasina dayalidir ve hatta isverene karsi ayrica sükran duygulari içinde olunmasi mutlak gerektigide düsünülür deriz..

    çünkü zamanin dini kapitalizmdir ben bir müslümanim diyen herkes bu kapitalizim dinini mutlak kabul etmek sorundadirlar çünkü onun emerinde ve onun içinde yasamaktadirlar çünkü bu din bu insanligi ve insanlik haklarimizi bir anafor gibi her hakkimizi yutmaktadir ve ona karsi koyanlarinda vay haline deriz.

    çünkü sermaye belli ellerde toplanir ve agutlar yaratilir ve bu surette insanligi kölelestirmek çok kolaylasir ve onun için hep köle dogar ve gene köle olarak ölüyoruz bunun suçlusuda pek tabiiki halktir ve Allahtir diyerek isi buna baglamislardir ve zenginler her zaman haklidirlar ve olmustur iste insaligin en temel görevi ve bu islam dini bu yanlisi düzeltmeye insani memur ve mesul etmistir isletelim aklimizi alalim haklarimizi derim. ve selamlar.r.ç.

  8. bölüstük ne varsa ekmegi asi

    harç yaptik sehre sevgiyi barisi

    bagrimizdan çikti bilalin haykirisi

    hayyalesselah, hayyalelfelah dedik.

    hançereler bile anladida bir insan anlamadi bizi…

    not: bu siirin yazarinin ismini bilmiyorum ama bunuda sizlerle paylasmak istedim selamlar ve hepinize basarilar dilerim r.ç.

  9. insanlar çok zaman sikintili anlar yasayabilirler bir çikis yolu bulamayip isyanlari oynayabilir; çarmihta son nefesini verirken isa"ya "rabbim beni niçin terk ettin" dedirtebilir. "yine hicran ile çilginligim üzerimde bugün" diyen mehmet akif"e su sözleri söyletebilir;

    "ya rap, bu ne hüsrandir. ilahi, bu ne zillet?
    mazlumu nedir ezmede, ezdirmede mana?
    zalimleri adlin hani öldürmedin hala!
    cani geziyor dipdiri… can vermede masum!
    suç baskasindadir da niçin baskasi mahkum?

    mademki,ey adl-i ilahi yakacaktin…
    yaksaydin o melunlari… tuttun bizi yaktin!
    nur istiyoruz, sen bize yangin veriyorsun!
    "yandik" diyoruz… bogmaya kan gönderiyorsun!

    yetmez mi musab oldugumuz (basimiza gelenler) bunca devahi (belalar)
    agzim kurusun… yok musun ey adl-i ilahi"

    bu siir memmet akifindir ve digeride ayridir bunlari ben okudum ve sizlerlede paylasmak istedim selamlar r.ç.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here