Filmdeki Bir Kare…

9
752

Ticari düsünülüp baslanilmis bir ask filminin, bitirilememis eksik kalmis bir sahnesi olarak bakmali buna. Ezberlenmis replikler, birazda oyuncularin yeteneklerine güvenilmis. Lakin sonuçta sadece bir filmin kareleri. Çekim yarim kalmis aktörler rollerini iyi çalisamamis. Oysa ki günlerce okudular senaryoyu. Senaryo zaten berbat, her türlü uyumsuzluk içeren konulardan ibaret.  

Yönetmen demis “stop”… Olmuyor… Olmuyorrrr… Bastan alalim.

Basrol kadin oyuncu “evet” demis “bastan alalim, lakin erkek oyuncuyu da degistirelim. Bu film bunla devam edemez”…

“bu adamda ruh yok, veremiyorum dudaklarimi ona en duyarli olmamiz gereken sahnede”

Ayseden…

9 YORUMLAR

  1. Biraktimi hadi ya

    üzülme be abi ya

    hayat kisa tabi ya

    ya yürü baska kizmi yok

    sevmeyi versin bas git

    taksit taksit

    yani degerini bilemeyen askin

    basini vuracak elbet saskin

    birakta bi kire pasa iyice bulassin

    bu alem adami yutar aninda

    dünya dönüyor bunun etrafinda

    demeki gel etme güzelsin özelsin

    çarpa çarpa kendisi ögrensin

    gece ayazindan sabah ezanina

    akistayiz yine raki beyazina

    yazik ediyorsun niye geliyorsun

    sen bu kizin gazina

    oda özeniyor ama çözemiyor

    ayrani yok içmeye pastadan söz ediyor

    ee haksizda degil ama

    sahip olmak istiyor marka imtiyazina

    hiç kimsenin hiç kimseden

    ne bir farki var ne fazlasi

    ama bu alemin tuhaf bir tarzi var

    kuzunun kurda habire tav olmasi

    Komple bitigiz

    Komple kritigiz

    Komple tikiyiz

    sezen den…

  2. yüzeysellik diz boyu iliskilerin bir çogunda artik derinlik yok. erkek – kadin diye ayirim yapamiyorum komple batmis ortalik:))

    derin sularda yüzmeye cesareti yok insanlarin ya da yüzmeyi hiç bilmiyorlar, ögrenmeye niyette etmiyorlar, bilemicem artik:))

  3. durun yahu hizimi alamadim bir iki laf daha edecegim:) gerçi kendim söyleyip kendim dinliyorumda olsun ben deliyim ya o sebepten hehheee

    her yerde ask sözcükleri, sarkilarda, siirlerde, yorumlarda, filimlerde, afislerde, reklamlarda, haberlerde iyi mi:))

    iyi de nerde hani? yok yahu, külliyen yok yani…neyse…

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here